Siliconatus felina.Cunoscut si sub pitorescul "pitzipoanca".


Doamne,mare ti-i gradina si multi prosti ii mai sar gardu'! Cel putin,asta e ce imi vine in minte atunci cand ma uit in jur.Pitipoance,cocalari si manele...Ma simt invadata.Nu mai pot avea un moment fara ei-ele.Pana si scoala a fost cotropita de aceste "valori"( Locatie:Baia scolii. Personaje:Eu si o domnisorica. Actiunea:Micuta domnisoara isi intinde genele si trupul in oglinda,cand,brusc telefonul ii suna. "Raspunde la telefon,ca mor de doru tau"-manea.Incepe sa faca miscari lascive,ca mai apoi sa raspunda sec :"Da mama".Am iesit din baie.Nu m-am mai dus toata ziua).Asta sa nu mai vorbesc de media-astfel de histrioni sunt disponibili oricand,oriunde,pentru oricine care are o camera de filmat.Gen mascaricii care se lasa filmati atunci cand gatesc oua prajite in chiloti.Singurul criteriu respectat este cel comercial.Si totusi,noi suntem vinovati de faptul ca ne lasam atrasi de aceste emisiuni,ale barfelor noi.Practic,ne luam doza zilnica de prostie.Ne lasam educati de televizor.Si da,recunosc,si eu sunt uneori atrasa de "picanterii".Dar revenind la pitipoance si cocalari,nu am cum sa nu observ ca acum,valori au devenit shoppingul-simbol al bunastarii,deziderat suprem al omului modern-,corpul-cel mai frumos obiect de consum,cluburile de fitze-adevarate centre culturale pentru cei care le trec pragurile.Sunt ca niste virusuri,care nu se lasa pana nu infesteaza complet corpul....Pacat ca imunizati...sunt putini.

0 Response to "Siliconatus felina.Cunoscut si sub pitorescul "pitzipoanca"."

Trimiteți un comentariu